als ik 600 euro bij jou moet geven voor een gebruikte motorkap en spatbord vind ik de auto een koopje.Peeters maxime schreefColonvoor die prijs vind je een die nieks heeft !!
weet alle benodigde delen te liggen voor 500 euro
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.