Klopt. Het is niet zozeer een dip in vermogen maar als ik stationair ineens snel het gaspedaal induw, meer een vertraging en een zuigend geluid. Snel hierna klimt hij normaal in de toeren. Ik had vanavond trouwens een rar ervaring. Ik wilde even een stukje flink wegtrekken waarna bij zo'n 6000 toere...