Als je hem toch gaat verkopen, waarom dan invoeren? Je moet bij bpm formulieren ook opties aangeven, zoals lederen bekleding etc. het is goedkoper om hem kaal in te voeren (scheelt een aantal tientjes) Het is ook dat zodra je hem invoert en het komt op jouw naam te staan, ben je verplicht wegenbelas...