ik heb een vraag en hoop dat iemand mij een antwoord kan geven. vandaag viel op de snelweg mn snelheidsmeter op 0 terwijl ik toch rustig 140 reed en na een aantal kilometer hield ook de stuurbekrachteging er mee op er is verder nog wel goed mee te rijden maar krappe bochten worden toch iets lastiger...