voila de nieuwe banden, goodyear ,liggen erop en de uitlijning is gebeurd, de wielen stonden allebij te veel naar buiten, weggedrag is beter en de ultieme test volgt want op 2 juli vertrekken we naar Zwitserland met de kids en 2 auto's. Ik weet nog niet welke de andere gaat zijn , de matra staat nog...