Was een tof dagje, prima ontvangst van Bruno en zijn team (twee helpers en de vrouw des huizes) ik dacht effe dat ik bij Bentley zat....(hapjes,drankjes,muziek...), mooi! Verder was het ook een fikse prestatie om bijna non-stop die F'jes te laten zakken , ook het relaxe sfeertje (althans voor de wac...