Eén van Waeco.... Bij de Conrad gekocht.... Zeer interessante prijs/kwaliteit. En nee.. Ik heb géén aandelen Conrad. Hahaha! De bediening heb ik net boven de sigaretten aansteker op de middenconsole gemonteerd zodat ie lekker binnen handbereik ligt. Succes! En vragen? Stellen! Hoe sluit je het v...