Hoi, Ik heb de auto op bokken geplaatst (elke bok op de draagbalk) dit om mijn remschijven te vervangen. Sinds ik de auto van de bok heb wil de auto niet meer starten. (accu is goed startonderbreker werkt volgens mij ook correct) hebben de auto aangesleept maar startte desondanks moeilijk. vervolgen...