Ik heb een auto zien staan met een koppaking die stuk is in nederland.
De prijs is 3600 euro en de bwj 20001!
Dacht dat dat wel is heel interessant kon zijn.
hallo iedereen, ik heb een mg zien staan in nederland die mij zeker aanstaat!
Nu is mijn vraag, hoe zit het met het invoeren van die wagen en zijn daar extra kosten mee gemoeid?
Alvast bedankt