het was echt een hele leuke rit, leuke mensen, en mooie mg's! stuk voor stuk hebben ze iets aparts, we vonden het echt heel leuk dat we mee mochten rijden, en het was heel gezellig, mijn foto's komen er ook nog op hoor!
en wat die 2 muizen betreft, die stuur ik weer terug naar belgie! haha
samantha