heb een schuimrubberen rol over de hele lengte van de ruit gemaakt (kun je bij elke doe t zelf winkel kopen voor weinig) en als je dan de kap inklapt krijg je geen vouwen in je ruit..maar doe het voorzichtig want met deze temperaturen heb je zo een scheur in je ruit
WD40 is echt super spul..als je het maar een de tijd geeft, een paar keer inspuiten en een nacht laten intrekken, de meest hardnekkige bouten komen los