Dank jullie wel allemaal!
De nieuwe eigenaar is op de hoogte van dit forum. Dus hopelijk meldt hij zich aan; dan kan ik "mijn" F-je op afstand toch nog in de gaten houden....
Groetjes,
Tanja
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.