Erg jammer hoor! hopelijk gaat die naar een liefhebber Vind ik ook, zie de TF dan ook graag naar een liefhebber gaan, vandaar dat deze alleen nog maar op dit forum te koop staat. Ik heb een bod gehad van British Csr Centre Baarn van 8500 Euro, maar daar doe ik de TF niet voor weg. @ Remco = inderda...