Heb dus gekeken, en zag inderdaad 2 kabels , 1tje voor voor/achter en eentje voor links/rechts voor de pook.. de voor/achter kabel is gebroken reparatie gaat minstens een weekje duren omdat ze die kabel moeten bestellen
Vandaag de F opgehaald bij de garage. Gaan tanken en ongeveer 30km gereden.
Plots kreeg je de auto niet meer van 5 naar 4 en daarna sloeg hij los en bleef hij in z'n vrij, de pook voelt ook erg los aan. Ook zit er geen weerstand meer op het koppelingspedaal.. 1STE RIT Weet iemand wat dit is?