Omdat ik nog geen gelegenheid heb gehad om een garage te bezoeken stel ik een vraag hier: Ik vind de MG F (bouwjaar 1996-1997) een mooie auto en zit er al langere tijd over te denken om er een te kopen. Nu ben ik zelf vrij lang(1.9m) en heb ik gehoord dat deze auto nogal klein is en dus te klein voo...