ttdesign6 schreefColonIk neem aan dat je evt geholpen bent? T'is dat ik het nu pas lees, ik heb er nog 4 liggen.
Bruce schreefColonJe bandenboer moet gewoon even bellen, deze band is nog gewoon leverbaar, maar je moet er even naar vragen.
mgf_stefke schreefColonsportief![]()
dan zou ik toch ook naar toyo of pirelli gaan
of bridgestone type potenza
welke merk van banden heb je op de voorkant van je mg?
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.