Hallo allemaal,
Tot mijn verbazing was vandaag mijn embleem verdwenen...Het gaat alleen om de cijfer ''1''...Ik heb dus nu tijdelijk een trophy 60...
De vraag is of er een nieuwe embleem te bestellen is..hier of vanuit een ander land..
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Arshaad