Goede dag,
Ik heb ook nog liggen een Accu druppelaar, merk Cetec XS800.
Daarnaast heb ik nog liggen de MGF imperial met klemmen, dus niet van het type die je moet boren op de achterklep,
de MG lederen koffer (nieuw)
En nog een clarion 2 kanaals versterker
GR Peter