ErikB schreefColonEnig idee wat het prijskaartje was voor de remleidingen (het niet flexibele deel) ?
Ik was van plan een van de volgende weken de BRG er binnen te gooien.
Misschien moeten we samen gaan en korting vragen voor het maken van de leidingen Erik.
. Ben wel geinteresseerd in je alternator en het hitteschild boven de uitlaat als je de wagen zou uiteen halen.