Carl schreefColon[
Dat is een goede denkpiste, lijkt me zelfs logisch.
Kun je dat niet terugmailen aan NAC MG? Wie weet komen ze op een idee.
Zie nog:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=277276
Carl schreefColon[
Dat is een goede denkpiste, lijkt me zelfs logisch.
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.