Yeehaa, de foto's zijn er !! Mooi gemaakt Erik, zeker in het donker valt dat altijd met die afstand niet mee. Op de serveerster na, zien we er allemaal wel wat gezapig uit na die heerlijke maaltijd. Het roept weer gezellige herinneringen bij me op. PRIJSVRAAG : Waarom lacht Bruno zo op de foto van ...