Mijn pc ke is gemaakt de verhuis gedaan en nu kan ik mij weer bezighouden met het mgke die trouwens weer kuren heeft. Aan 3000 tpm denkt hij dat hij stationair draait.
Ps : We waren zondag graag meegereden maar wegens te veel alkool en te weinig slaap......................................
