Gelukkig blijft hij in de buurt. Een vriend van mij (de buurman van Stef) heeft hem een weekje geleend en hij heeft besloten de auto niet meer terug te geven.
Drikje S1 schreefColonBeetje laat, maar wat is de status van deze advertentie.

Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.