camiel456 schreefColonok gaan we doen ad, door die tunnel!
Ja coen, dat is wat ik ik mn hoofd heb. Dat vind ik wel mooi! gewoon ff de halve bumper wegzagen en gaan met die banaan!
gaaf

? maar daar komt toch iets heel anders tevoorschijn.... ter bezichtiging.
?



Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.