MGFIM11 beviel me zeker, dus eens kijken met men vriendin omtrent MGFIM13 !
Data zij voor mij althans geen probleem.
Wel een vraagje/opmerking:
Er zijn alvast 40 kamers geboekt... Hoe wordt het dan geregeld bij +40 inschrijvingen?
jantje schreefColonkomt deze rit lang Berlare, Dendermonde, Wetteren ?
Want dat is een beetje mijne coté .
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.