Bij mij was het de homokineet die was afgebroken. (en wellicht vering die jarenlang niet was opgepompt. Ik had een beetje een zelfsturende achteras volgens de garage. Was op een gegeven moment bijna niet meer mee te rijden. het begon ook met trekken naar links bij lastwissel, maar werd steeds erger....