Ik ken zelf niks ervan dus... Heb hem pas van vorig jaar. Kben pas 18 :p Gewoon bij et optrekken schokt hij egt en eenmaal op toeren rond de 2000-3000 trekt hij pas goed. De bougies en bougiekabels zijn pas vervangen. Kheb net bij reacties gekeken die dezelfde problemen hebben als mij en daar zegt i...