Ik heb een VVC van 1997, geen stroom verdeler maar 2 bobines en 1,5 jaar geleden zijn de bougies en kabels(licht grijs) vervangen bij 70DKM. Bij het versnellen, vooral in de 2e versnelling vanuit een lager toerental dan houd de motor in en schokt hij dus. Ik heb de inlaat gasklep al schoongemaakt, m...