En zo ja zouden we dit dan niet kunnen oplossen met een dubbele radiateur?
Het lijkt mij dat je moter dan koeler blijft en als de kapot gaat kan de aderen het overnemen.
Meschien een project als het werkt
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.