hallo allemaal; helaas ben ik genoodzaakt mijn mooie MGF eind 1997 te verkopen wegens tijdgebrek. Dit mooie autootje verdient een baasje die vaak met haar uit rijden gaat..... Heeft altijd binnen gestaan, ziet er prima uit. heeft op bumper en motorkap paar steenslagpitjes, maar daar is de prijs ook...