Bedankt alvast voor het filmpje maar kan niet goed zien bij mij auto whoe die bovenste 2 tandwielen moeten staan iemand een idee want je hebt er een klein streepje op en letters maar niet duidelijk waar of hoe hij moet staan.
Ik heb nog een vraag ik heb laast een de filmpje van iemand gezien die voor deed hoe je een distributieriem moest vervangen maar kan hem niet meer vinden.... Als jullie die link even willen geven. Want moet weten hoe je hem op tijd afsteld. Of een uitleg lijkt me ook prima met een foto ofzo alvast b...
Wegens samenwonen helaas aangeboden: Distributieriem is geknapt wegens vorige eigennaar van de auto niet vermeld! Distributieriem is vernieuw alleen zijn de kleppen krom deze moeten vernieuw worden. ( 200€ ) Rest is helemaal prima! RIJDT DUS NIET! APK TOT 12 JANUARI 2008 VASTE PRIJS! MG F bouw...