Vorige week het systeem nogmaals ontlucht en gisteren weer gereden, auto wordt niet te heet maar het koelwater wel als de auto stationiar draait. Vanmorgen de dop van het reservoir geopend, hij siste en het vloeistof peil steeg. Nogmaals gaan rijden en gecheckt, de slangen aan de voorzijde worden wa...