Beton geeft niet mee en daarom heb ik mijn rechter dorpel en achterscherm zwaar beschadigd Eigen schuld niet verzekerd dus wie weet er een goede (voordelige) schadehersteller???
ook een geweldige dag gehad wederom weer toffe mensen ontmoet waaronder sjel ook the day before vond ik super nu kijken naar al die fotos ook weer een leuke evenement op zich was het maar al volgend jaar lol ook een grote dank aan de organisatie vooral doe zo verder Ik vond het ook erg leuk, en heb...