Helaas hebben ze mijn been in het ziekenhuis voor 6-8 weken ingetaped, wordt een beetje lastig met het koppelen Misschien dat ik nog iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan, maar dan moet ik die in mijn auto laten rijden
Kijk! Een nieuwe F in Helmond! ....en waar kan ik je spotten en beflyeren? Bij mij kan je dan de gazen versie van het scherm eens bekijken. Oh ja, welkom op dit gezellige forum! Pete Ik woon in Brouwhuis, maar werk in de stad en mijn familie woont in Stiphout en heb overal wel bekenden wonenen, dus...
Hoi, Ik heb sinds kort ook een MGF en wil een windscherm aan gaan schaffen, welke is volgens jullie de beste keus, de gewone gazen, of zijn de glazen of lexan beter (en zijn deze niet veel zwaarder en geven deze geen weerspiegeling met de ramen vd softtop en/of hardtop)???Alvast bedankt voor jullie ...