Ikben er niet, zit de hele dag in het vliegtuig, bestemming Nairobi...
Hajo zal waarschijnlijk wel even langs komen.
Dus dit jaar helaas zelf even een tafeltje regelen bij de Colonie

In elk geval veel plezier en bij deze wens ik jullie allemaal een geweldig MGF 2011!!!!