de conti's liggen er inmiddels onder, wellis waar niet zonder tegenslag (ze hadden er 3 geleverd gekregen ipv 4, dus moest nog een keer terug

)
Rijdt super, wegligging geweldig, trekt wel iets minder snel op voor mijn gevoel.....
Dus conti's zijn prima als winterbanden!