Update: Net gebeld door Frans van Autohome. De dynamo was niet helemaal goed, daar hebben ze wat aan gemaakt. Hij laadt nu bij met 14,7 V (heel wat beter dan 13,5V). Tevens is de accu helemaal leeggetrokken en weer helemaal doorgeladen. Ik hoop dat het probleem nu eindelijk na 3 maanden ploeteren is...