Vorige week zag ik op de Oldtimerbeurs in Genk een flyer met de aankondiging van de MGF Kempenrit 2022. Deze gaat door op zondag 21/08/2022 met vertrek aan het Hof Van Reyen, Oude baan 37. 2530 Boechout. Meer info bij MGFkempenrit@MGCCA.be of +32 496 61 49 29 Op deze site is het laatste tijd wel erg...
Het was een leuke dag en een dito rit. Wij hebben ons geamuseerd. Bedankt voor de mooie organisatie en de bijzondere inspanning die jullie deden om ondanks alle slechte voorspellingen toch te zorgen voor fantastisch cabrioweer
De weersverwachting voor zondag op Meteovista was gisteren nog 6 op de schaal van 1 tot 10. (1= het regent stront, 10= eieren bakken in de zon) Vanmorgen gaven ze al een 7 voor zondag. Voor de optimisten onder ons fatastisch nieuws
Ik denk dat de meesten uitkijken naar de rit en dat een beetje minder weer echt geen probleem is. Zoals reeds gezegd: als het een bui doet kap erop. Bij een wielerwedstrijd is de weg trouwens nooit de ganse dag afgesloten maar enkel gedurende een periode voor en tijdens de passage. In dat geval kan ...
Al even geleden dat wij er nog op een rit met MG's bij waren. Een toer door de Ardennen op een mooie zondag lijkt ons wel iets. Is er al iets bekend van timing en vertreklocatie?
Een zonnige winterdag kan met de kap open ook best genieten zijn. Pet op, sjaal om, verwarming goed hoog en niet harden dan 70-80/u. Moet je eens proberen.
Al weer een tijdje geleden dat ik nog op dit forum iets heb gepost maar ik wil toch ook even melden dat wij er op zaterdag ook zullen bij zijn. Een ritje door de Eifel stond al langer op ons programma en dit past mooi in dit plan. Wij kijken er naar uit
Winteridee!
Een leuke rit door Noord Limburg op 11 december. Voor de echte kaartlezers is er een gekruide versie van 250km. Als je gewoon een mooie toertocht wil doen is er een bol-pijl rit van 150km.
Meer info: http://www.sezoensrally.be/moustacheclassic/index.php