Beste allen, Ik ben nu al een jaar bezig mijn Fje weer lekker te laten rijden en het wil maar niet lukken (ondanks veel goede hulp van Sander en 't Sonnehuis). Nu wil ik hem laten uitlijnen, waarbij ik de laatste keer gekozen heb voor de volgende waarden: vooraan: inspoor 0°05' tot 0°10' achte...