Effe ter info, mijn opmerking over het al dan niet standaard zijn van de torsievering was niet kwaad bedoeld (excuses als het zo over kwam). Wat ik eigenlijk gewoon bedoelde is dat mijn efje, hoewel ik het wel koester natuurlijk, voor mij vooral een gebruiksvoorwerp is. Wat standaard of afwijkend is...