hoi, na 2 jaar dagdagelijks met mijn TF gereden te hebben zonder problemen(nu ja ,de obligatoire HGF op, jawel 40.000 km,met dank aan Bruno voor advies),nu een klein cosmetisch probleempje. Heb namelijk een scheurtje in de zijkant van de rugleuning,bestuurderskant.Iemand ervaring met herstellers? Ka...