ttdesign6 schreefColon....en dan alles in de primer zet waarna wordt geconstateerd dat het budget op is om het geheel ook weer van een kleurtje te voorzien...


Emile schreefColonik wil de milltek wel van je overnemen

THX!!
Coen schreefColonBeide zijn natuurlijk onwijs lelijk maar dan heb ik toch nog echt liever dat mijn vriendin in een nette roze MGF rijdt dan in die sjonnie bak.
Bruno schreefColonLangs de andere kant, rooster en logo's lijken wel te zijn ge-photoshopt.
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.