Hoihoi... Inmiddels weer ff geleden, dat ik voor het laatst in een MG gezeten heb.... Sta in dubio om weer een MG te kopen, voor naast de GTA. Mis toch het open dak, de benzinelucht etc..... Had laatst een opening van een vloerenbedrijf, en die deden meer dan alleen vloeren, dus ik zeg verbaast (wi...