luigi1515 schreefColonHoi Julien. Als je bij het inschrijfformulier 2 personen invult bij de auto gaat hij op 20 euro staan. Hij blijft niet op 10 euro. Ik weet nog niet of ik meega omdat ik zondags moet werken, maar dit viel me even op

Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.