deze ochtend ben ik m'n TF gaan ophalen bij de verkoper, die zei me nogmaals dat de kat. niet kapot is, maar dat "de plaat" boven de kat. los zat en dat er daarmee een rammelend geluid uit kwam... aangezien ik naar de autokeuring moest, ben ik direct doorgereden. en wat blijkt: afgekeurd wegens te h...