Bruno schreefColon@ 110% Rockford : Desnoods een pb'tje sturen, want t'is niet gezegd dat "Mgf en mgb" dit topic nog volgt.
laat maar, heb het al opgelost.
ik heb de distributiekap vervangen en ngk platinum bougies geplaatst.
maar in ieder geval bedankt!
