Hartelijk bedankt voor de ontzettend warme ontvangst op dit forum, mijn excuses dat het zolang geduurd heeft vooraleer ik heb kunnen reposten, maar ik zat volop in de examens van maandag tot woensdag... Gisteren heb ik de kans gehad om wat rond te rijden, wat garages te bezoeken en wat prijzen en op...