Hej, mijn MGF komt ook van Viaene! Ik ben zeer tevreden over de wagen en de garantie. Missch was het wel mijn wagen die je zag staan, was binnen vr een nieuw softtopraampje (150€met plaatsen). Philip, toevallig heb ik jou wagen ook zien staan toen hij te koop was, een vriend v me wou de mijne ...