Ik heb ook zo'n 'staubox'. Het is bijzonder praktisch, ik heb er mijn krik, gevarendriehoek, anti-lek-schuim-spuitbus, kopervet en nog wat handige zooi in.
Ik vind het een geweldig idee, alleen denk dat het erg ingewikkeld wordt. Maar mocht je aan het knutselen slaan, maak dan aub ontzettend veel foto's zodat ik (en waarschijnlijk vele met mij) het na kunnen doen!
Gisteren had ik iets raars, dit is de tweede keer dat dit gebeurd sinds ik mijn MGF heb. Ik had zo'n 4 km afgelegd en plotseling ging de temperatuur van mijn koelvloeistof erg hard omhoog. Ik was bijna thuis en ben maar naar huis gereden aangezien de meter nog niet in het rood stond. Vanochtend heb ...