hi ik heb gezien dat er nog mensen waren met problemen met het stationair toerental maar meestal met het blijven hangen op een hoger toerental, nu mijn probleem is dat hij de 1100rpm niet goed kan kontroleren. wat bedoel ik daar mee is wanneer hij van 800rpm stationair naar 1100 stationair overschak...